Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Ψυχή ….. ψυχές….





Μου αρκεί μια φωτογραφία για να ανατριχιάσω, ένα βλέμμα καρφωμένο πάνω μου για να δακρύσω. Ένα βλέμμα ….. πόσο το αποζητώ. Ζεστό, γαλήνιο, οξύτατη όραση, τα διαπερνά όλα.
-Η όραση?
-Όχι, το βλέμμα της ψυχής.
Ένα χέρι, να αγγίξω, να μπλέξω τα δάχτυλα μου, στην αναζήτηση του κρυμμένου διαμαντιού.
Μια αγκαλιά, γεμάτη, να με καλύπτει ολόκληρη, με διάθεση ‘’παράδοσης’’, μπορώ να μείνω εκεί για ώρες, για μέρες.
Θα ήθελα να γράψω τόσα πολλά, για τα συναισθήματα που προκαλούνται όταν θαρρείς πως συνάντησες την ‘’αδελφή’’ ψυχή σου. Μια προσπάθεια ακόμα ….. ταιριαστή ψυχή?
( Όχι δε θα αναλύσω εάν όντως υφίσταται η έννοια της  αδελφής ψυχής. Ας κάνει ο καθένας μόνος του αναλύσεις, μέσα από τις εμπειρίες του, με βάση τα πιστεύω του).
Για αυτή τη ψυχή, που μπήκε τόσο απρόσμενα στην ζωή μου. Λες κι είχα ξεχάσει την πόρτα ανοιχτή ,τα κλειδιά κρεμασμένα στο κουδούνι,  το σκύλο κρυμμένο στο μπαλκόνι, έσπρωξε και μπήκε, παρέμεινε να με ακούει, να με διαβάζει. Είναι στιγμές που ξέρω κάθε του κίνηση, διαβάζω κάθε του σκέψη, πονώ με τις πληγές του, μα πιο πολύ με αυτές που μπορεί να του προκάλεσα εγώ. Σα να τον ξέρω καιρό σου λέω. Ακούω τις ιστορίες του και γίνονται βίωμα μου. Χτύπησα μαζί κι εγώ τα γόνατα μου σε εκείνη την αλάνα στο ….…….
-Μα μπορείς να πληγώσεις μια ‘’αδελφή ψυχή’’;
-Φυσικά μπορείς, να την πληγώσεις, να την πνίξεις, να την αδικήσεις, ειδικά αυτή, γιατί σου είναι οικεία, σου μοιάζει. Αντίδραση ……..……. Ύψωσα ξανά τα τείχη μου, κάρφωσα ξανά συρματοπλέγματα, μη τολμήσει κανείς να σκαρφαλώσει, για να δει αν τελικά, υπάρχει καρδία που λειτουργεί από μέσα.  Είναι κάτι φορές που σε κυριεύει η απογοήτευση και να την διώξεις δεν μπορείς. Αντίδραση……….
Θέλω να γράψω  τόσα πολλά, για την ένωση των ψύχων μέσα στην απόλυτη γύμνια τους. Γι αυτή την ψυχή που ίσως στάθηκε αφορμή, να ανακαλύψω τη σωστή θέση μου σε τούτο τον κόσμο. Μα σταματώ εδώ ………. η ζωή, ο έρωτας και ο θάνατος, μία φορά είναι. Μια; Σίγουρα;
Μόνο θα πω, ένα ευχαριστώ και ένα συγγνώμη.
-Ευχαριστώ;
-Ναι, ευχαριστώ που εμφανίστηκε.
-Συγγνώμη;
- Σωστά. Ένα συγγνώμη δεν αρκεί, δεν είναι λέξη σαν τις άλλες, δεν μοιάζει με καμιά, πράξεις…………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου